loading...
فروشگاه ایران صنعت | خرید و فروش بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی | الکتروموتور | پمپ کف کش | موتور برق
ادمین بازدید : 82 یکشنبه 14 بهمن 1397 نظرات (0)

 

 

پمپ کفکش توان

پمپ کفکش توان، با یک سوئیچ، توان هیدرولیکی را ارائه می دهند. پمپ کفکش توان را می توان در شرایطی که یک دیافراگم PTO در دسترس نیست یا دشوار است. اگر چه پمپ کفکش توان معمولا به وسیله کمربند رانده می شوند، همچنین می توانند از میل لنگ موتور رانده شوند. پمپ کفکش توان بر روی یک بستر تخت قرار می گیرند و از طریق دو کمربند "آب" یا یک کمربند مارپیچ از یا یک کمربند اضافی یا کمربند نصب می شوند. فروش پمپ کفکش توان و قیمت پمپ کفکش توان و همچنین فروش پمپ کفکش راد و لیست قیمت  پمپ کفکش راد  نیز به راحتی در دسترس می باشد. واگن های تحت فشار دوباره آب مجددا پخش می شود. هر بار از طریق پمپ، دمای آب به طور قابل توجهی افزایش می یابد تا کمتر از یک دقیقه به دمای بحرانی 145 درجه فارنهایت برسد. واحدهای Power America با حفاظت پمپ کلاچ آب را دور نیندازید. پمپ لجن کش می تواند از جنس های مختلفی باشد. چودن، برنز و استیل جنس بسیاری از پمپ ها کف کش را تشکیل می دهند.

پمپ کفکش توان دارای حفاظت پمپ کلاچ. این باعث می شود که پمپ کفکش توان و پمپ کفکش راد، پمپ از گرمای بیش از حد خاموش شود. کلاچ پمپ را هنگام پیستون آزاد می کند (STOPS)، در نتیجه به طور قابل توجهی کاهش می یابد بر روی مهر و موم پمپ و شیر تخلیه است. پمپ کفکش راد نیز یکی دیگر از پمپ ها است که در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

منبع: لینک منبع

ادمین بازدید : 92 دوشنبه 08 بهمن 1397 نظرات (0)

 

 

بوستر پمپ آبرسانی

بوستر پمپ آبرسانی در واقع دستگاهی است که فشار مایع را افزایش می دهد این سیستم مانند کمپرسور گاز می باشد که به طور ساده از یک مرحله فشرده سازی  بهره می گیرد. بوستر پمپ آبرسانی برای انتقال سیال ها با فشار بالا، افزایش فشار سیال به کار میرود. بوستر پمپ آب رسانی خانگی بی صدا علاوه بر رفع مشکل قعطی آب، کم آبی و با توجه به سیستم طراحی شده باعث می شود تا در یک مورد مناسب از مصرف برق کاهش یابد و به کمترین میزان مصرفی برق برسد.

در نوع دیگر از بوستر پمپ آبرسانی اینگونه نام برده می شود که بوستر پمپ آبرسانی دستگاهی است شکیل شده از مجموع چند الکتروپمپ که به صورت موازی به همدیگر متصل اند،تا مجموع آب مصرفی و فشار آب سیستم را افزایش دهد.قسمتهای اصلی یک بوستر پمپ آبرسانی از قسمت هایی مختلفی تشکیل می شود که شامل: الکتروپمپ ها،کلکتور دهش، شاسی اصلی،منبع دیافراگمی مناسب ،کلکتور مکش و اجزاء دیگر می باشد. قیمت بوستر پمپ آبرسانی و فروش بوستر پمپ آبرسانی و  قیمت خرید و فروش بوستر پمپ آتش نشانی در سایت مورد نظر درج شده است.

در تهیه و ساخت بوستر پمپ آتش نشانی که از جمله نوع های دیگر از پمپ های دور ثابت می باشد، قابل استفاده می شود که در هنگام مهار آتش ،آب می بایست از ابتدا با حداکثر فشار از اسپیرکلرهد و جعبه آتش نشانی خارج شده و به دلیل استفاده از بوستر پمپ آتش نشانی فقط در هنگام آتش سوزی، استفاده از پمپ دور متغیر اقتصادی نیست. 

منبع: لینک منبع، لینک منبع

ادمین بازدید : 85 یکشنبه 07 بهمن 1397 نظرات (0)

 

الکترو موتور زیمنس

با الکترو موتور زیمنس، شما همیشه می توانید بالاترین سطح کارایی را بدست آورید. سیستم های ما تمام محدوده تکنولوژی همزمان و آسنکرون را پوشش می دهد: از سیستم های استاندارد و سروو موتورهای برنامه های Motion Control به ولتاژ بالا، موتور DC و موتورهای سفارشی - فن آوری درایو نوآورانه برای تمام بخش ها، برنامه ها و کلاس های قدرت. بر اساس تجربه بیش از 150 سال، موتورهای الکترو موتور زیمنس وو الکترو موتور ABB در قابلیت اطمینان، قدرت، فشردگی و کارایی بی نظیر هستند.

هنگام انتخاب موتور , الکترو موتور زیمنس و الکترو موتور ABB ولتاژ پایین خود را به خطر نیندازید. از ابتدا موتور موتور AC زیمنس را انتخاب کنید. ما یکی از پیشگامان فن آوری درایور برای کاربردهای صنعتی است. به عنوان شریک زندگی ما شما را به بهترین سیستم های AC موتور ارائه می دهیم - در یک نسبت قیمت / عملکرد قانع کننده و با پشتیبانی از شبکه پشتیبانی جهانی ما برای تولید، فروش و خدمات. موتورهای کم ولتاژ زیمنس ما یک محدوده عملکردی از 0.09 تا 4000 کیلو وات را پوشش می دهند. مزایای سیستم های موتور AC ما بسیار هستند: آنها با تعادل انرژی مثبت بسیار کارآیی دارند؛ امروزه می توان به راحتی از قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس و قیمت الکترو موتور ABB اطلاع کسب کرد.آنها با حفاظت از انفجار برای رسیدن به استانداردهای ایمنی بالا آمده اند؛ و آنها مطابق با استانداردهای IEC یا NEMA هستند.(بوستر پمپ آبرسانی) بسیاری از ویژگی های استاندارد که با هر موتور ولتاژ پایین زیمنس می آیند، از بیشترین هزینه ممکن بهره مند می شوند.

ادمین بازدید : 197 شنبه 06 بهمن 1397 نظرات (0)

 

دیزل زنراتور پرکینز

گزارش بازار 2019 از دیزل زنراتور پرکینز و دیزل زنراتور ولو و موتورهای بیسیم پیش بینی شده است که نرخ رشد سالیانه (CAGR) در ارزش٪ برای دوره خاص، که به کاربر کمک می کند تصمیم گیری بر اساس نمودار مربوط به آینده باشد. گزارش همچنین شامل بازیکنان کلیدی در بازار موتورهای دیزلی جهانی، دیزل زنراتور پرکینز ،دیزل زنراتور ولو می شود. اندازه بازار موتورهای برقی از نظر درآمد (US $) و حجم تولید در این گزارش تخمین زده می شود. در حالی که بخشهای کلیدی بازار موتورهای دیزلی و توزیع جغرافیایی در سراسر جهان نیز عمیقا تحلیل شده است. موتورهای مختلف موتورهای دیزلی مانند راننده های رشد، محدودیت ها و چشم انداز های آینده در هر بخش جزئیات مورد بحث قرار گرفته است. بر اساس این گزارش بازار موتورهای سوارکاری، دیزل زنراتور پرکینز، دیزل زنراتور پرکینز وضعیت آینده در بازار را در سطح جهانی تعیین می کند.

گزارش بازار، با عنوان «بازار موتورهای دیزلی 2019»، یک تحقیق تحلیلی است که توسط تحقیق QYResearchStore براساس بازار موتورهای جاده ای انجام شده است که چارچوب رقابت موتورهای دیزلی در سراسر جهان را تحلیل می کند در این بازار همچنین قیمت دیزل زنراتور ولو ولیست قیمت دیزل زنراتور پرکینز مورد بررسی می باشد. این گزارش در سال 2019 در بازار جهانی موتورهای دیزلی ساخته شده با استفاده از ابزارهای کارآمد و روشمند مانند تحلیل SWOT، مطالعه 2019 موتورهای دیزلی جاده ای، الکترو موتور زیمنس، الکترو موتور ABB ارائه می دهد یک ارزیابی جامع در سراسر جهان موتورهای خارج از جاده بازار است.

ادمین بازدید : 91 شنبه 29 دی 1397 نظرات (0)

دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتور پرکینز عملکرد کارآیی و قابل اطمینان خود را در هر زمان که نیاز به برق دارند در حین اضطراری جدی، هر روز در محل کار یا در شرایط سخت قرار می گیرند. دیزل ژنراتور پرکینز برای ژنراتورهای قدرت طراحی شده اند که هزینه های عملیاتی خود را با در اختیار داشتن قدرت عملکرد بالا قرار می گیرند. طراحی جمع و جور آن موجب صرفه جویی در فضای شما شده و تراکم قدرت را در سطح جهان فراهم می کند. دیزل ژنراتور پرکینز درسالیان سال در زمینه تولید برق در سراسر جهان مورد اعتماد بوده اند. هم اکنون لیست قیمت دیزل ژنراتور پرکینز و قیمت دیزل ژنراتور ولو در دسترس می باشد.

 یکی از کاربری های عمده موتورهای دیزل پرکینز ، تولید موتور های دیزل تخصصی جهت کاربری تولید برق یا همان دیزل ژنراتور ولو و دیزل زنراتور پرکینزمی باشد.تنوع بسیار زیادیدرتولید موتور دیزل پرکینز مشاهده می شود که باعث افزایش میزان کاربری این محصول در انواع فعالیت ها ی صنعتی شده است.

دیزل ژنراتور پرکینز می تواند که بهترین زمانی که آن را به منابع یک دیزل ژنراتور ولو  و یا دیزل ژنراتور پرکینز برای پروژه شما می آید. این که آیا این بدان معنی است که مناسب ترین قیمت، در دسترس بودن، (دیزل ژنراتور ولو و دیزل ژنراتور پرکینز ) مصرف سوخت، پذیرش بار و یا انتشار گازهای گلخانه ای، دیزل ژنراتور پرکینز می تواند دیزل ژنراتور ولو را که بیشتر به نیازهای شما مناسب است توصیه کند. برای اطمینان از اینکه مشتریان ما می توانند راه حلی را مطابق با نیازهای خاص خود پیدا کنند. ما برای کمک به اینجا هستیم. محدوده دیزل ژنراتور پرکینز ما از ژنراتورهای با کیفیت بالا و با مشخصات بالا ساخته شده است. ما طیف گسترده ای از واحدهای باز و canopied در سهام را نگه می داریم. اما اگر نمی توانید در فهرست موجودی دیزل ژنراتور پرکینز و یا دیزل ژنراتور ولو شما درست را تعیین کنید،

 منبع : لینک منبع، لینک منبع

ادمین بازدید : 105 سه شنبه 18 دی 1397 نظرات (0)

 

بوستر پمپ آتش نشانی

بوستر پمپ آتش نشانی آب به منظور جلوگیری از سیستم های پاشش آب و به یک منبع آب عمومی یا یک منبع آب استاتیک مانند مخزن، مخزن یا دریاچه متصل می شوند. یک بوستر پمپ آتش نشانی فشار آب بالا به سیستم آب آشامیدنی از طریق ایسترها و شلنگ های شلنگ را فراهم می کند. تمام پمپ های آتش سوزی توسط سازمان ثبت احوال شخص ثالث مانند UL یا FM Global مورد آزمایش و تایید قرار می گیرد. در ایالات متحده، NFPA 20 انجمن ملی حفاظت از آتش سوزی استانداردهای نصب بوستر پمپ آتش نشانی پمپ های ایستا برای حفاظت از آتش سوزی نصب و راه اندازی تمام پمپ های آتش نشانی است.یک پمپ تقویت کننده نوعی پمپ آتش نشانی است که برای تأمین فشار آب عرضه شده از منابع عمومی یا خصوصی هر زمان که نیازهای فشار سیستم حفاظتی از توانایی های موجود در دسترس فراتر می رود استفاده شود. اگر اموال شما با پمپ تقویت کننده مجهز شده باشد، برای بازرسی قابل اعتماد، نیاز به بازرسی، تعمیر و نگهداری و تست مکرر دارد.

سه نوع بوستر پمپ آتش نشانی وجود دارد:

الکتریکی

توربین بخار متقابل

موتور احتراق داخلی

از آنجا که تولید کنندگان مختلف از پمپ های برق و دیزل تقویت کننده، موتورها و منابع تغذیه وجود دارد، بوستر پمپ آتش نشانی و بوستر پمپ آبرسانی ایجاد یک ارتباط با یک شرکت حفاظتی قابل اعتماد و قابل اطمینان بسیار مهم است که تمام نگهداری توصیه شده را مدیریت کند. حفاظت مکانیکی حفاظت مکمب دارای تیمی است که برای دهه های مختلف سرویس و نصب سیستم های آتش سوزی، از جمله پمپ های تقویت کننده را در اختیار دارد. قیمت خرید و فروش بوستر پمپ آتش نشانی ما با بسیاری از بازرسان شهری و مسئولان آتش نشانی، و همچنین تامین کنندگان و طراحان سیستم های آتش سوزی و پمپ های تقویت کننده ارتباط برقرار کرده ایم.

ادمین بازدید : 126 سه شنبه 18 دی 1397 نظرات (0)

 

 

موتور برق هوندا

موتور برق هوندا سالانه حدود پنج میلیون موتور عمومی در 6 کشور تولید می کند و آنها را به 86 کشور دنیا تقسیم می کند. موتور برق هوندا به عنوان منابع قدرت برای ماشین های مختلفی در ساخت و ساز، صنعت، کشاورزی، تجهیزات در حال استفاده از باغ و باغچه های خانگی، و همچنین انواع مختلف دستی دستگاه هایی از جمله trimmer trimmers.مصرف سوخت کم، خروجی بالا و اندازه جمع و جور موتورهای تجاری GX، آنها را به عنوان بهترین موتورهای فروش (قیمت موتور برق هوندا و خرید موتور برق هوندا )، با تولید تجمعی از سال 1983 بیش از 40 میلیون واحد ساخته است. هفت مدل وجود دارد که در مجموع جابجایی بین 118 تا 389 سانتی متر است. مکانیزم دریچه سربار (OHV) و سیلندر شیبدار. اولین موتورهای جهان * 1 در موتورهای عمومی هستند. بعدها صنعت استاندارد شد. موتورهای GX به طور مداوم در حال پیشرفت برای دستیابی به اقتصاد سوخت حتی بالاتر هستند در حالی که ارتقاء خروجی و قابلیت انعطاف پذیری. بسیاری از مردم انتظار دارند که موتور جدید i-GX با یک فرماندار منحصر به فرد اصلی هوندا ( موتور برق هوندا)، یک استاندارد جهانی جدید را برای توانایی خود برای پاسخگویی به کارهای پیچیده تر تنظیم کند.

موتورهای GC / GCV OHC و موتور برق هوندا و یا موتور برق بنزینی برای استفاده در منزل برای اولین بار در جهان * 2، کمربند زمان بندی داخلی (غوطه ور شده)، مواد جدید را دربر گرفتند و تعداد قطعات را به منظور دستیابی به عملکرد محیطی بالا و قیمت پایین کاهش دادند. یک موتور مینی 4 سکته مغناطیسی روغن مایع به عنوان یک منبع قدرت دستگاه دستی توسعه داده شد و پارادایم را تغییر داد که تنها موتورهای 2 سکته برای کار در تقریبا هر زاویه ای استفاده می شود. موتور GP موتور هوندا اولین موتور استفاده از نور برای کشورهای در حال ظهور است.

ادمین بازدید : 92 سه شنبه 11 دی 1397 نظرات (0)

 

پمپ کفکش توان

برای معرفی پمپ کفکش باید بگوییم که پمپ کفکش به دو نوع پمپ کفکش توان و پمپ کفکش راد تقسیم می شود. پمپ کفکش توان دارای استانداردهای معتبر می باشد و همچنین پمپ کفکش نوان دارای کیفیت بالایی می باشد.زیرا این کیفیت پمپ کفکش نوان در زمان کوتاه مدت در بین مصرف کننده جایگاهی باز کرده است. و همچنین افزایش درخواست نسبت به پمپ کفکش توان می تواند دلیل دیگری بر این مبنا باشد.امروزه پمپ کفکش توان را با پیشرفته ترین فنون صنعتی تولید می شود. پمپ کفکش توان و پمپ کفکش راد دارای عملکرد  عالی  و قابل توجه در برابر محصولات استاندارد مشابه در همین زمینه می باشد. از پمپ کفکش توان و پمپ کفکش راد برای کاربردهایی مانند تخلیه زیرزمین ها ، برای پمپاز آب فاضلاب ها و استخر ها و فواره ها و تانکر ها و ... استفاده می شود. از نظر ساختاری پمپ کفکش توان و پمپ کفکش راد دارای جنس و مواردی مثل جنس استنلس استیل است. و در واقع الکترو موتور پمپ کفکش توان و پمپ کفکش راد کاملا ضد آب بوده و در دو نوع موجود می باشد که به شرح ساده و فلوتدار می باشد. حداکثر دمایی که مناسب است برای پمپ کفکش توان و پمپ کفکش راد در واقع 40 درجه سلسیوس می باشد.

برای معرفی انواع دیگر پمپ ها می توان به بوستر پمپ آبرسانی و بوستر پمپ آتش نشانی اشاره کرد. بوستر پمپ ها بیشتر در مصارف ساختمانی و در درن ساختمان ها مورد استفاده می باشد. و این امر به دلیل وجود فشار کم آب و جریان آب می باشد. بوستر پمپ یک دستگاه به هو پیوسته از چندین دستگاه مرتبط و به هم از الکترو پمپ است. فروش پمپ کفکش توان و قیمت کفکش توان  به راحتی در اختیار مصرف کنندگان قرار دارد.

منبع: لینک منبع

 

ادمین بازدید : 81 شنبه 08 دی 1397 نظرات (0)

 

الکتروموتور ABB

 

مبانیالکتروموتور ABB یک از پیشتازان جهانی و مشهورترین برندهای تولیدات صنعتی در زمینه تکنولوژی صنعت و اتوماسیون است که مشتریان صنعتی را قادر می سازد با طیف گسترده ی تولیدات انتخاب خود را بهبود بخشند.

گروه صنعتی ABB در سال 1883 در کشور فنلاند فعالیت تولیدات صنعتی خود را اغاز نموده است. اکثر محصولات این کمپانی مشهور فنلاندی در زمینه الکتروموتور با ولتاژ پایین ، ولتاژ متوسط و ولتاژ بالا میباشد همچنین در توان های مختلف و انواع کاربردهای صنعتی و عمومی عرضه میگردد.

شرکت الکتروموتور ABB تولیدات خود را با بالاترین سطح کیفی و با کامل ترین و بروز ترین استانداردهای روز دنیا به کلیه ی مصرف کنندگان عرضه میشود .

تکنولوژی الکتروموتور های فنلاند ABB مولد فعالیت های گوناگون صنعتی در تمام نقاط جهان شده است و با رعایت کاملترین استانداردها , فضایی رقابتی تر خیلی جدی برای انخاب مشتریان ایجاد کرده است.

از شعار های اصلی شرکت هایی که در این زمینه هستند این است که پشتیبانی و حمایت در بیزینس برایمان همه چیز است. ما همواره تلاش داریم تا تمام مسایل را در زمینه های تجاری , زیستی و اجتماعی در کنترل قرار دهیم تا تصمیم های درست تری درمسائل بیزینسی اخذ شود.

ایران صنعت روشی را مبنی بر بهترین خدمات به مشتریان خود به منظور گسترش روابط تجاری در نظر دارد.

از انواع الکتروموتور های تولیدABB می توان به الکتروموتور ABB دالاندر الکتروموتور ABB اسلیپ رینگ , الکتروموتور ABB دریایی , الکتروموتور آسنکرون T الکتروموتور دو سرعته , الکتروموتور ضدانفجار والکتروموتور زیمنس اشاره کرد.

منبع: لینک منبع ، لینک منبع

ادمین بازدید : 257 شنبه 08 دی 1397 نظرات (0)

 

 

بوستر پمپ آبرسانی

یکی ازبزرگترین مشکلات که در سیستم آبرسانی شهری و آب مصرفی خانگی ساختمان ها وجود دارد، تنظیم فشار آب داخل لوله ها می باشد. با توجه به  این که میزان مصرف آب دائما در حال تغییر است و بر این اساس نمی توان یک محاسبه دقیق از میزان مصرف داشته باشیم و اینکه هیچگونه الگوی خاصی برای مصرف وجود ندارد ، باید به راه حل های دیگر بیندیشیم و آن این است که می توانیم از بوستر پمپ آبرسان استفاده کنیمیک توضیح مقدماتی در مورد بوستر پمپ ارائه می دهیم.  در واقع خود بوستر پمپ دستگاه یکپارچه ای است که از یک یا چند الکتروپمپ است که به شکل موازی یه یکدیگر ملحق شده اند تشکیل شده است که تا با عملکرد کاهش فشار سیستم، یک یا چند الکتروپمپ به صورت پشت سر هم روشن شوند و در واقع با افزایش فشار نیز یک یا چند الکترو پمپ به همان ترتیب که روشن شده اند، خاموش می شوند. بوسترپمپ ها از نقطه نظر تثبیت فشار به بوسترپمپ دور ثابت و بوسترپمپ دور متغیر طبقه بندی می شوند.برای افزایش ظرفیت بو ستر پمپ آبرسانی از برخی پارامترها استفاده می شود. برای مثال یکیاز مهمترین المنت های و پارامتر های قابل اندازه گیری می توان به توان مصرفی اشاره کرد. عامل مهم دیگر فشار مکش بوستر پمپ آبرسانی می باشد، که با  فشارسنج اندازه گیری می شود بوستر پمپ آبرسان  ار اگر بخواهیم دقیق تر عنوان کنیم می توانیم بگوییم که ماشینی است که فشار سیال را افزایش می دهد.

 در خط لوله، برخی از تجهیزات ساختمانی مثل بوستر پمپ آتش نشانی،فن، کمپرسور و .... دارای لرزش هایی هستند که باعث  استهلاک زود هنگام خط لوله ، ایجاد سرو صدا و سایر قطعات می شود برای جلوگیری از انتقال لرزش بوستر پمپ به شبکه لوله کشی استفاده می توانیم از لرزه گیر یا ضد ارتعاش رایج می باشد. از جمله مزایای استفاده از بوستر پمپ آتش نشانی عدم نیاز به دیافراکم و صرفه جوی در مصرف آب بوده است .از نکته هایی که می توان ذکر کرد این است که اطلاع از قیمت بوستر پمپ آبرسان را به آسانی می توان به صورت دقیق پیدا کرد.

منبع: لینک منبع ، لینک منبع

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 1,214
  • بازدید کلی : 6,407